onsdag 27. mars 2013

Onsdagens tematips no. 9 - "En god påskekrim"

Det er Bokbloggeir som igjen markerer at det er onsdag ved å be oss om et tips i følge tema. Ved disse tematipsene vil han at vi skal re-blogge innlegg som vi har laget før. Dagens tips er (selvfølgelig) påskekrim.
Denne påsken har jeg lest ferdig "Hemmeligheter" av Kate Morton, jeg har lest "Sandmannen" av Lars Kepler og Jussi Adler-Olsen sin første bok om Avdeling Q "Kvinnen i buret". Påsken er ikke ferdig ennå, så nå skal jeg gå på raid i svigermor sin bokhylle.
Påskekrimanbefalingen jeg plukker ut fra minne gjemmer er Arnaldur Indridason`s spennende bok "Anger". Handlingen finner sted på Island og selv om serien hans handler om Erlendur, så er denne karakteren forsvinnende lite med i historien.
Spennende var det allikevel, og boken anbefales sterkt. Klikk på linken, så får du se hvorfor jeg ga den en 6`er :)

Fortsatt god påske!

Onsdag våknet vi til massevis av ny snø på Snåsa

1 kommentar:

  1. Jag har läst de andra sju delarna, som ligger före denna och de har varit riktigt bra de också.

    SvarSlett