tirsdag 19. februar 2013

Dag 7 av fasten og årets første vårtegn :)

I dag kl. 17 gikk fasten min inn i sitt 8 døgn. Jeg er veldig fornøyd med å ha passert halvveis i fasten, for det er faktisk ganske kjedelig. Det er ikke noe problem sånn energimessig, men døgnet mister liksom sin vante rytme. Også er det litt asosialt da...
I alle fall, i dag kjøpte jeg Ketosesticks, så når fasten avsluttes etter 10 døgn, på fredag kl. 17 skal jeg rett over i ketose. Det betyr et kosthold uten brød, ris, poteter og pasta, helt til de irriterende 5 kiloene er borte.
I dag gikk jeg til by`n for å besøke farmor. Jeg gikk i god tid sånn at jeg fikk tid til å handle Miso på Reindyrka, kjøpe håndballsko til den unge håpefulle, snope meg en ny Cambio til 70%  og drikke en stor deilig kopp te på bok kafèen Krok og Krinkel.
Lydboken jeg hadde på ørene i dag surret og gikk i 4 timer. "Døden to ganger" er ganske grotesk, så en stund da jeg gikk gatelangs og hørte på partering av mennesker, hadde jeg nok et pussig uttrykk i ansiktet.
Heldigvis hadde jeg kamera i sekken, så jeg fikk foreviget årets første snøklokker.

2 kommentarer:

  1. Så flotte :-)
    jeg har ikke sett noen skikkelige vårtegn enda ..

    SvarSlett
  2. :-)
    Hei. Takk for det lille vårtegnet, det gleder........
    pappa

    SvarSlett