lørdag 27. oktober 2012

Nå har kong Vinter kommet til Bergen

Sondre på Ulrikens topp
Snø er ikke helt min greie, og jeg strever litt med å forholde meg til alt ekstra arbeidet det fører med seg. 
I dag tok jeg tyren ved hornene, som det heter og ble med Frode, Sondre og en god gjeng fra Melkesyre.no på Ulriken. Jeg utstyrte meg med gamasjer, brodder, fotoapparat og en god porsjon påtatt munterhet. 
Det ble en veldig fin tur. Broddene gjorde at jeg kunne gå rett opp på berget som var dekket av is og snø. Gamasjene sparte meg for hissige utbrudd hver gang jeg gikk igjennom snøen.
Selskapet var det selvfølgelig ingenting å si på, for gjengen var som alltid glad og lystig, og sånt smitter jo over. Etter en fin prat og en deilig kopp kaffe i restauranten, tok noen av oss banen ned, mens andre gikk.
Sondre og Frode skulle videre til Arna for å delta i trappeløpet der, mens jeg gjorde meg klar til å avslutte diverse prosjekter som var satt i gang på kjøkkenet. 

2 kommentarer:

  1. Så koselig :)

    Jeg gleder meg litt til vinteren, gøy å gå på ski :)

    SvarSlett
  2. Hei :-)

    Fint bilde av gutta....både på fjellet og i trappen.

    Hilsen m+p

    SvarSlett