lørdag 22. september 2012

Det er sommer igjen! - fjelltur og sløving på balkongen

Himmelen viste seg vanvittig blå på vei opp til Storsåta
Ahhhhhhhhhhh..... dette har vi fortjent! Jeg takket nei til å bli med min alt for raske/spreke mann på Gullfjellet, og holdt meg nær heimen. Etter å ha fylt opp dehydratoren med to brett havrekjeks, ett brett banansnop og ett brett mango, strøk jeg på dør.
Stien opp til Storsåta var blaut i dag, og ga en fin påminner om været vi har hatt den siste måneden. Himmelen er knall blå, og alle jeg traff på turen var ekstra pratsom, like salig over det deilige været som meg.
Resten av dagen tilbrakte jeg i solen på balkongen, hvor jeg startet på annen gangs lesing av en bok, som jeg ikke likte første gangen. Siden denne boken er oppfølgeren til min favorittbok, bare må jeg gi den et nytt forsøk.
I kveld blir det fest! Marianne fylte 50 år på torsdag og har invitert til kjempefest. Jeg gleder meg!
Utsikten er fin mot Eidsvågen og Byfjorden og helt ut til Øygarden

Årets første snø! Glad jeg ikke ble med Frode til Gullfjellet i dag....

1 kommentar: