fredag 23. desember 2011

Sprekinger som går Stoltzen uansett vær og dato

Bilde av Sondre og Frode er tjuvlånt av Bjarne
Det er ikke tvil om at dette er de to sprekeste guttene i familien. Som alltid om torsdagen var de med gjengen i Melkesyre.no (Nå heter de Vareg team Melkesyre) opp Stoltzekleiven. Denne siste torsdagen før jul, var det juleavslutning, med gløgg på toppen, og en journalist fra BT var med opp.
Løyperekorden til disse to sprekingene ligger på 13-ettellerannet for både stor og liten. På min lange liste av håp og planer for 2012 står ny rekord opp kleiven, så jeg får menge meg med gutta boys om torsdagen.

2 kommentarer:

  1. Kjempespreke - men det er vi jo så vant til nå. Jeg skal også pleie forholdet til Stoltzen i 2012, og skal være godt fornøyd om jeg klarer den på under 25 minutter. :-p Eller, veldig godt fornøyd blir jeg om jeg må justere målet. Litt ned...

    Gratulerer med morgendagen! Og god jul og godt nytt år og alt det derre.

    SvarSlett
  2. Takk Lise, jeg har gitt Frode og Sondre ansvar for å få ned min rekord med 2 minutter, så kanskje det lar seg gjøre. God jul og sånt til dere også :)

    SvarSlett