fredag 18. november 2011

Rsk mnn på Ole Bull Scene i kveld

Jeg var litt spent på kveldens forestilling med Raske menn. Ikke for det, jeg vet jo at de er morsom, Sondre sitter stadig vekk med Ipad`den og humrer over dem. Jeg har aldri sett dem, rett og slett fordi jeg pleier å skygge unna "denslags". Mitt selskap i kveld var Frode, Sondre og Erlend, og vi startet det hele med en deilig middag på restaurant Bocca, nærmeste restaurant til parkeringshus og Ole Bull Scene, det regner må vite.
Hva jeg syns? Vi satt på første rad, og var nærmest programforpliktet til å smile. Og smile gjorde jeg, humret litt innimellom også, men så himla morsomt syns jeg faktisk ikke det var. Det blir for enkelt, med bare en samling helt frittstående sketcher, uten noen rød tråd. Litt flaut å se på når de driter ut folk i salen, og på første rad er en jo litt utsatt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar