fredag 30. september 2011

Starter lørdagen "Aktiv mot kreft" sammen med Nr1 Fitness

At kreftceller hater oksygen er en kjent sak, se bla. her, og her. Hva er da mer forebyggende og helsefremmende enn å bevege seg, slik at mer oksygen strømmer gjennom kroppen?
På tross av det varme fine været som er meldt i morgen, skal jeg starte dagen med innendørs trening. Jeg har meldt meg på en klasse hos Nr1 Fitness, i anledning
Aktiv Mot Kreft arrangementet deres i morgen.
Nr1 Fitness er "mitt" helsestudio, men i morgen skal vi allikevel betale kr. 100,- for å være med å trene. Dette går til en kjempegod sak, så det gjør jeg så gjerne.
Håper jeg treffer mange kjente på trening i morgen tidlig! Klassen jeg skal på i morgen er Corebar + Step. Kjempegøy trening, med høy intensitet, full musikk og masse svette.

6 kommentarer:

  1. Så flott :)

    Ha en fin lørdag

    SvarSlett
  2. I am regular reader, how are you everybody? This piece of writing posted at this web
    page is really good.
    Feel free to visit my web-site - one swollen ankle causes

    SvarSlett
  3. Wherein, some pain, sciatic nerve pain. Pillows under the neck that support the spine.
    Doctors can provide a lot of drugs and surgery to
    relieve lower back.

    Take a look at my webpage; Walcott acupuncture back pain
    Feel free to surf my webpage ; Walcott acupuncture back pain

    SvarSlett
  4. Get certain you shown to be efficient in treating carpal
    tunnel syndrome. Your forearm muscles pass a combustion hurting
    and may be attended by tingling or numbness.


    Review my web blog: carpal tunnel treatment boiling springs
    my web site :: carpal tunnel treatment Boiling Springs

    SvarSlett
  5. hike your determine fervour, as intimately as vitamin D.
    cholesterol is obtained from certain foods in the diet,
    but it is as well synthesized by the liver.

    Feel free to visit my site - for cure cholesterol Bad Natural

    SvarSlett
  6. The rectify chopine can construct blogging a zephyr, of open arthrolysis such as articulatio cubiti instability or carry operative Degenerative arthritis.


    My homepage click here
    my web site - click here

    SvarSlett