lørdag 3. september 2011

Fordelen med å dra på åra....

Sjekk ut denne deilige te`en. Jasmine blomst, ginseng rot og ingefær rot
Fordelen med å dra (litt) på åra, og ha satt til verden, verdens skjønneste lille jente, er at når hun vokser til og drar ut i verden, kommer hun hjem med fine "bygaver" til alle sammen.
Hun er ikke liten lenger, og kan dra til London helt uten mamma`en. Etter å ha vært i London med meg da hun var 11, 13, og 15 er hun godt kjent i byen og med folkene på hotellet vårt.
Jeg hadde hintet litt på forhånd, hva jeg kunne ønske meg. Lise hadde fristet voldsomt med sine bilder av tapet og krukker fra Orla Kiely, og siden denne butikken ligger nærmest vegg i vegg med hotellet "vårt", så kunne jo ikke Susanne unngå å ramle innom.
Siden hun vet at mamma`en er en T-elsker, så kjøpte hun en deilig hvit te, som har seilet opp som favoritt på T-fronten. Te`en er kjøpt på Camden Market, på Yumchaa, et sted som det viser seg at jeg har vært innom flere ganger, uten å plukke med meg noen av godsakene deres hjem.
Guttene i huset er veldig glad i Chilli, så en chilligelè kom også med i kofferten hjem. Sondre som struttet av glede over den nye Manchester drakten, (og har arvet morens (u)vane med å alltid lese innholdsfortegnelsen på ferdigmat) kunne, med et smil informere at det er mest sukker og litt chilli.

2 kommentarer:

  1. Flott krukke! Siden ikke mine unger er gamle nok til å reise alene, så drar jeg vel ikke på årene heller, hva..? ;-)

    SvarSlett
  2. Du? Du bærer årene vakkert på dine høyreiste skuldre :) Ja, krukken var fin og jenten er skjønn som er like anglofil som moren.

    SvarSlett