lørdag 14. august 2010

Ukene flyr

Merker godt at jeg jobber 8 timers dager og ikke 6,5. Fredag har jeg heldigvis fri, og denne fridagen ble den siste med Sondre før skolen begynner, så da hadde jeg planlagt en koselig bytur. Jeg vet ikke om det var pga. at det var fredag den 13 at værgudene ødela for oss, men siden det bøttet ned fra vi kom til byn og til vi var hjemme igjen, måtte bading i Nordnesbadet og bordtennis på Verftet kuttes ut. Dagen var alikevel reddet da vi "tilfeldigvis" gikk forbi Manchester United Fanclub`s butikk. Sondre fikk melde seg inn i fanklubben og fikk med seg en spennende "godtepose" på kjøpet. Ønskelisten til jul ble lang før vi kom oss ut derfra. Skal bare se det blir tur til Old Trafford til våren.
Lørdag hadde Sondre ikke lyst å gå på fjellet. Vi sjekket om han hadde feber, noe han ikke hadde.... Han må ha følt på seg at Jørgen hadde kommet hjem fra ferie, for på formiddagen ringte han og var klar for leking igjen, til Sondre`s store begeistring. Frode og jeg benyttet sjansen til å leke "bil-leken". Frode kjørte bilen til Bygarasjen og jogget hjem over fjellet. Han brukte 2 timer og 40 minutter på en tur som jeg går på 5 timer. Da han kom hjem snøret jeg rulleskoene mine og la i vei mot byn for å hente bilen. Genialt, så fikk vi trent begge to. Mine knær har plaget meg veldig siden Hårteigen, og jeg har prøvd å hvile dem. Det viser seg at MTB skoene har så mye fjæring at jeg ikke fikk vont i det hele tatt. Kanskje fjellskoene er for harde? Har kjøpt støttebandasje til knærene som skal testes i morgen.
I kveld er vi invitert til Hildegunn og Magnar på deilig mat og koselig samvær.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar