lørdag 28. august 2010

En rolig avslutning på uken

Med tanke på neste helgs ville utflukt til Sunndalsøra, innvilget vi oss en rolig helg i heimen. Jeg var tappet for krefter etter en gøy men tøff uke i barnehagen, så det passet meg bra at Sondre tok regnværsbluesen og ikke ville gå tur. Frode og jeg startet dagen på Ikea og kjøpte nye benkeplater til kjøkkenet, så om 4 uker må vi på med snekkerforklè.
Mamma og pappa var ute og gikk i regnværet og beæret oss med sitt selskap, før de pakker i bobilen og tøffer nedover i Europa.
Frode brillierte på kjøkkenet og serverte en utsøkt kvelds. Det duftet himmelsk når han holdt på, og siden jeg ikke besøkte ham på kjøkkenet, men satt med nesen i en bok, ble jeg veldig overrasket når jeg så hva han hadde laget.
Røsti av søtpotet, krydret upolert ris, og fylte paprika - himmelsk!!

1 kommentar:

  1. Mhhh, det var sikkert godt. Og du hadde det fortjent etter denne uken... :o)
    Klem

    SvarSlett