fredag 30. juli 2010

By-ferie i en uke

Da var siste ferieuken over for min del. Frode har vært i jobb denne uken og vi andre har holdt oss i nærheten. Siden været har vært kaldt og grått i Bergen har det i tillegg til noen småturer, blitt kino og basseng på oss. I dag besøkte Sondre og jeg Stemmemyren for første gang. Her var det nesten ikke folk, og musklene mine kom med et unisont ahhhhhhhhhhhhhhhh...... da jeg tok de første takene i det temmelig varme vannet. 4,5 timers tur med Hildegunn i går fra by`n over Varegga og ned på Rolland kjentes godt i kroppen i dag, så litt svømming var virkelig tingen. Sondre har blitt en sann delfin i vannet, det på tross av at vi ikke har gått på babysvømming og siden jeg ikke er fan av klorvann, så har det ikke blitt mye svømmetrening på ham. Sondre mente at det var perfekt vær for fiske nå, så dagen avsluttes med stang i Lonevannet for deres del, mens jeg har lest ferdig boken min og skal ta en piruett i huset.
Mandag begynner jeg i splitta ny jobb. Min egen barnehage, min egen avdeling med mine egne barn, dette skal bli kjempegøy, jeg gleder meg :)
Frode med dagens fangst, 1 minigjedde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar