mandag 1. mars 2010

Hannah og Sondre på teateret

Begeistret som jeg ble da jeg så Jungelboken med CC, så måtte jeg jo ta en dacapo, og denne gangen med barn. Hannah og Sondre ble eskortert for anledningen av sine mødre. Ungene, både våre og de rundt oss var helt med, og skuespillerne gjorde jobben sin i kveld også. Denne gangen satt vi midt på rad 7 og ble ikke plaget av røyken. Jeg kan ikke tenke meg at de forandrer detaljer i stykket underveis, men jeg syntes det var flere ting som var annerledes fra rad 7. Var heldig å få en "high" liten rosa 3 åring på min andre side, som tok helt av på de mest rocka låtene, til bestemorens store fortvilelse. Hun var ikke den eneste i salen som var skrudd opp på sukker, det knitret i poser fra hele salen. Kun Sondre og Hannah "stakkars" som spiste hver sin hjemmelagde havrekjeks i pausen (og var fornøyd med det)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar