mandag 15. februar 2010

Februarturen til Veten

Siden ettermiddagene allerede er så lyse at det er mulig å ta seg en kjapp fjelltur etter jobb, bestemte jeg at i dag skulle være dagen for å introdusere den nye tursesongen for Mr. Skritteller. I januar hadde jeg en flott turopplevelse på Veten, og bestemte meg for at dette skulle jeg gjøre hver måned i 2010, så nå er altså februarturen gått. Det var en ensom fornøyelse. I boken kunne jeg lese at det hadde vært noen der 1/2 time før meg, men jeg så ingen. Det var hardtrakket snø i stien oppover, og temmelig glatt så jeg bestemte at nedturen skulle gå via Seterstølen. Der var det minst like glatt og store partier med is, så turen ned tok mye lenger tid enn oppturen. God å sliten av å konsentrere meg fant jeg bilen med 14030 skritt på telleren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar