tirsdag 22. desember 2009

Vintersolverv - endelig har han snudd

I går 21 desember kl. 17:47 "snudde" solen. Heldigvis for det, for selv om det er kjekt med snø, så er og blir jeg et sommermenneske. Snøen ligger og det var minus 6 grader da jeg gikk hjemmefra i dag. Det er ikke ofte vi har ekte vinterføre i Bergen, men nå er det faktisk flott skiføre ned bakken til huset vårt.
I kveld møttes CultureClub (Kari, Anne Mai, Solveig, Hildegunn og meg) på den indiske restauranten AGRA, for å ha avsluttning på teateråret 2009. Med 9 bestillinger allerede for 2010 er vi godt i gang med planleggingen av neste teaterår. I går kveld møtte jeg Marianne og noen venninner på Privaten, for litt julehygge, og jeg er stolt av at jeg kom meg helskinnet gjennom det, uten en eneste karbohydrat . Det spørs i dag, men jeg får blinke meg ut noe som kan smake uten ris.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar