lørdag 19. desember 2009

Og derrrrrr kom julestemningen

Her i huset har vi lengtet etter vinter og snø, i alle fall den mannlige delen av familien. Så endelig i dag har Sondre fått boltret seg i hagen og laget diverse greier av snø. Dessverre ikke rask nok i avtrekkeren til å huske å ta bilde, så det ble et fra balkongen av naboens juletre. I dag har vi hatt litt dugnad for å komme i havn til Sondre sin feiring i morgen, vi har bakt kaker, vasket og planlagt. En lei halsbetennelse fant veien til min hals og fikk meg til å sette ned tempoet litt, men den slapp heldigvis etter et kraftig utbrudd av elveblest. Nå er begge deler vekke, og jeg kan konsentrere meg om ketoseprosjektet mitt. Kjøpte ketosesticks i dag, og fikk bekreftet at jeg er der. Tok en blindtest på Frode, og han var heldigvis i andre enden av skalaen enn meg.
Nå er det Sissel og Odd på tv`en hører jeg, og fyr i peisen, og jeg gjeter geleen så den ikke skal bli helt stiv for meg før den blir tryllet om til fromagekake.
Duker er strøket, gavene er i hus, julevasken er tatt, vi har til og med 7 sorter å skjemme bort gjester med, det er lenge siden sist.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar