fredag 27. november 2009

Sushi - Swinging Bananas - og nattåpent

Endelig helg! Problemet med tettpakket program er at det går så fort. Etter jobb i dag kjørte Sondre, Frode og jeg til by`n for å godtte oss med sushi på Nama. Det er noe vi bare ha med ugjevne mellomrom, og morsomt er det jo at Sondre syns det er kjempegodt. Teaterfestivalen "Mini -midi - maxi" går av stabelen i Bergen i helgen, og vi har fått billetter til "Swinging Bananas" kl. 18:00. Dette ble fremført ute, i et telt utenfor DnS. Billettene kostet ingenting, og det var jo en bonus, for det hadde vært verdt noen grunker. Det var to menn som var skuespillere, en spilte gutt som satt og spiste, og en var mammaen. De snakket fransk, men så enkelt at selv jeg skjønte det hele. Gutten skulle altså spise, men fikk problemer når fat og glass beveget seg, det kom melk opp av glasset, og pølsene stakk av. Skikkelig morsomt var det faktisk.
Når det gjelder nattåpent, så var det den dødfødte delen av dagens program. Frode og Sondre er ikke skapt for butikker, og jeg som hadde liste og alt og det. Listen klarte vi på vei fra Nama til teateret, men jeg ble brutalt nedstemt når jeg foreslo å titte innom et par butikker etterpå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar