onsdag 18. november 2009

SilvaMetoden

Bedre og bedre....
I går var jeg på gratis introduksjon til Silva kurset som skal gå i Bergen om nesten to uker. Det var kjekt å se Reidun og Øystein igjen. De sammen er et fyrverkeri av noen kursholdere, som jeg opplevde for 5-6 år siden da jeg tok kurset. Nå har Silva utviklet et kurs som ikke fokuserer så veldig på innlæring og husketeknikker, men mer på intuisjonstrening. Veldig spennende, og helt etter mitt hjerte. SilvaMetoden som organisasjon og disse to som driver i Norge har en formidabel formidlingsevne, og har virkelig beina plantet på jorden. Både Frode og jeg har hatt stort utbytte av SLS kurset som vi tok. Vi lærer masse om hvordan hjernen fungerer, om alfa og betabølger, og hvordan vi skal utnytte de rette frekvensene til effektiv læring, stressmestring og mye annet knask. Den gang var jeg helt fersk på meditering, de kaller det "å komme ned på nivå", noe som jeg har god trening i nå, så jeg gleder meg veldig til å gå videre med intuisjontreningen.
På bildet ser vi Jose Silva som i mange år forsket på hjernen, og utviklet metoden. Les gjerne hans fasinerende historie på hjemmesiden til SilvaMetoden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar