fredag 20. november 2009

Julebord på Ulrikens topp

I går kveld var det tur for Knas sitt julebord, og siden det ikke var verken innvendinger eller andre forslag, fikk jeg viljen min, og vi bestilte på Skyskraperen. Det var selvfølgelig fint, tørt, stille vær da vi bestilte, så forholdene i går ble en utfordring. Masse regn og vind, gjorde gondolturen opp og særlig ned spennende. Tåke og mørke gjorde sitt til at vi ikke så snurten av den flotte utsikten. Restauranten er kjempeflott, og vi ble godt tatt i mot. De hadde ikke masse gjester, så vi kunne ta oss ut, uten å ta så mye hensyn. Kjøttspiserene fikk noe som så ut som hvers ett serveringsfat med julekjøtt, Frode og jeg fikk lutefisk som bestilt og den smakte deilig. Som vanlig med denne gjengen ble det meget fuktig utover kvelden, og jeg var lykkelig da vi dinglet oss ned igjen, for at jeg skulle kjøre hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar