torsdag 12. november 2009

Bok nr. 100 i år

Jeg er glad i å lese, men det kan bli litt mye av det gode. Hadde bestemt meg for å ikke få fler bøker i år enn i fjor, men det gikk ikke. Syns likevel at bok nr. 100 fortjener en liten "tatatataaaa". Det ble Jo Nesbø`s Panserhjerte som havnet på hedersplassen, og for en bok! Har satt med nesen i den og lest på jobb, på bussen, på bar. Skikkelig spennende var den. Bedre enn Snømannen, syns no jeg. Den er lang, med hele 640 sider, men de er tettpakket av action, og en vet ikke hvem morderen er før helt til sist. Jeg sto på tidenes lengste venteliste på biblioteket til denne, på plass 128 i køen, men de hadde tatt inn mange bøker, så det tok ikke så lang tid. Fikk samtidig den nye til Henning Mankell, så nå er det rett over på neste, men så skal jeg roe ned....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar