fredag 14. august 2009

Turuke dag 5 - vel vel....

Jeg har jo vært veldig flink denne uken, og fulgt opp Lise`s utfordring om å gå tur hver dag. I dag forsvant motivasjonen, så da Sondre og en kompis ville ha følge til senteret for å kjøpe fotballkort, meldte jeg meg frivillig. Spasertur til senteret er ingen lang tur, og siden boken hjemme i sofaen var fryktelig spennende så kom jeg meg hjem igjen litt kjapt.
Det jeg leser er Henning Mankell`s "Kineseren". Krim, men litt original i forhold til hvem som forsøker å oppklare mysteriet. Også kjekt å lære mer om Kinas blodige historie. Har lest det meste av Mankell og ble ikke skuffet denne gangen heller.

1 kommentar:

  1. http://www.topptrim.no/bergen/
    hvordan går det med topptrim iår da?
    jeg gikk ikke alle ifjor, men iår er det bare høgstefjellet igjen!
    Veldig glad for å ha fått tatt svinningen, selv om det var mye urskog på slutten før Gåssand..
    trimtopp er visst et annet opplegg?

    SvarSlett