mandag 10. august 2009

Tur uke - utfordring fra Lise

Etter en helg med kur i stedet for tur, tar jeg imot Lise`s utfordring om å gå en tur hver dag denne uken. Hvis jeg blogger et bilde fra hver tur, er jeg med i trekkning av premie, og det er spennende for Lise lager fiiiine premier.
Høstens faste ble en kort affære for min del i år. Den beryktede andre dagen (hodepinedagen) falt sammen med månedens faste hodepinedag, og det omskapte helgen til noe som minnet om et flammende hett sted. Sondre skulle ha "være med kompis-helg" og BT hadde meldt uante mengder regn lørdag, så vi droppet tur. Været ble ok det, så jeg følte meg litt snytt, men Sondre fikk da lekt litt. Søndag hentet jeg gutta på Verftet etter at de syklet til by`n, og vi koste oss i solen.
Nå er formen fin igjen, og jeg ser frem til Lise` s utfordring.
Og så var det turen da: Storsåta sammen med Sondre og Frode. Det ble bare salat til middag siden jeg hadde turplaner til dessert. Kjapt og greit kom vi oss opp. Registrerte at lyngen var blitt lilla og det var masse stor fin sopp og se. Heldigvis for tidlig for gule blad ennå.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar