torsdag 26. februar 2009

Begynne å jogge?

Siden nymåne er tiden for å begynne med ting, og jeg har lenge tenkt på å begynne å jogge så er jo dette en fin tid å begynne på. Kanskje... det er tørr asfalt så den unskyldningen går ikke. Men det blir nok i morgen siden energien er på bunn, sikkert ikke bra å presse på en joggetur da. Satte nye batterier i Hr. Skritteller i dag og tok ham med på en liten luftetur. Med to nye bøker fra biblioteket på bordet blir det vanskelig å høre ropene hans, men pytt, pytt. Jeg skulle jo ha begynt å strikke på jakken som jeg har planlagt som skal passe til det nye operaskjørtet mitt (Madame Butterfly) men må en tur på Askøy og handle garn først. Kanskje lørdag??

2 kommentarer:

  1. Uhu, jogge... Jeg ser frem til været som vi har fått en forsmak på i dag, forhåpentligvis bare blir bedre og bedre fremover. Da skal vi få orden på turinnsatsen igjen!

    Du skal ikke være med til Askøy på tirsdag da?

    SvarSlett