tirsdag 6. januar 2009

Meningen med livet


Elizabeth Gilbert`s bok med den fengende tittelen "Lykken, Kjerligheten og Meningen med livet" er virkelig et must. Du bare må lese den! Det er en selvbiografi og hun skriver om sin egen søken. Fra å være gift og "vellykket" til å gi alt på båten for dette ene lille, "meningen med livet". Hvem har ikke vært der? Jeg har nå stått opp kl. 6 to morninger for å få meditert litt, sånn som jeg gjorde i en lang periode før. Hvordan kunne jeg glemme hvor godt det gjør? Takk Elizabeth, nå er jeg i gang igjen. Og det gjør underverker, jeg så meg selv og min nye frisyre som jeg ikke er helt fornøyd med i gjenskinnet fra vinduet, og jeg smilte faktisk til meg selv. Det faktum at jeg smilte fikk meg til å le, og så ble denne våte mørke dagen fin alikevel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar