onsdag 17. desember 2008

Masse vær

I dag er det mørkt (foreløpig) og kaldt, vind og masse regn. En perfekt dag til å sitte inne å lese. Jeg har strikket så mye i det siste at det var godt å bli ferdig i går. Leste også ferdig "Slottet i Pyreneene". Jostein Gaarder kan dette med å skrive om forskjellige måter å se verden på. Var ikke helt enig med hans konklusjon på slutten, men boken var kjempebra. Jeg gir den en femmer. I dag begynner jeg på Jan Guillou`s "Men ikke hvis det gjelder din datter". Sondre var i bursdag til Simen, så da fikk vi tid til å tusle bort i kaoset på senteret og kjøpe en siste julegave, den fra Tordis og Kjell til alle oss i Bergen: DVD spiller. Fikk strikket et par pulsvanter innimellom også.
Marianne sendte melding og inviterte til juleklemming på mandag, så det gleder jeg meg veldig til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar