torsdag 11. desember 2008

Julekalender

Fotballsprettball med fotballspiller inni! Midt i blinken! Grøten ble slukt i dag mens sprettballen suste fra vegg til vegg. Dagens aktivitet var bare å ha lesestund og smake på julebaksten. Hadde tenkt å bake kokkustopper, men nå skal Sondre på Balluba og feire Leander sin bursdag og jeg legger ut på langtur: Farmor - Nøstebarn - Lise - Gunn. Frode får lese ham "ned igjen" fra turbotempoet fra Balluba. I dag spurte han: "hvis jeg spiser middag hjemme før jeg går, kan jeg slippe å spise hot-dog der da?" - aha... sånt gleder et kostholdsfreakhjerte :)
Kjøpte garn og bok med oppskrifter i på Nøstebarn, så nå setter jeg i gang igjen. Lise så ut til å klare seg bra uten Børge, og jeg var så heldig å få hilse på pappaen hennes som også kom på besøk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar