onsdag 3. desember 2008

Genistrek med oppgavekalender

I dag jublet Sondre over muligheten til å rydde rommet! Han skal få pynte til jul når rommet er ryddet skikkelig, og gleder seg stort over det. Miniatyrbamsen han fikk av mormor resulterte i et langt ååååååååååååååååååå så søt, og han fikk sitte på fatet gjennom hele frokosten, midt i blinken for Sondre.
Jeg har utsatt oppgaveskriving lenge nok nå, og i dag skal jeg i gang og få gjort den. Ble ferdig med de drøyeste strikkeoppgavene i går kveld, så da har jeg horisont til å få vekk andre ting som ligger på vent. Lise tipset meg om en ny lueoppskrift så den må jo testes ut snarest. Kvelden ble brukt til å gå til byn. Føret var fint selv med mine glatte Ecco sko, og de to timene ute i mørket med månen til følgesvenn var herlig. Skrittelleren sto på 20227 da jeg gikk å la meg, så det er jeg fornøyd med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar