søndag 23. november 2008

Endelig kom den - snøen

Ikke det at jeg har ventet så lengselsfult som Sondre, men gøy er det no. Fredag lavet det ned og lørdag stillte vi på plenen for å trille årets første snømann.
Når vi en time senere skulle lage benk og bord, (man vil da spise lunch i hagen på en så fin dag...) da var temperaturen sunket noen hakk og det var kul umulig å trille snøball. Snøen ble sopet i hop så benk og bord ble akkurat ferdig til Frode kom med brikke med deilig lunch.

Etterpå gikk vi inn og varmet oss forran peisen, og Sondre og jeg strikket videre. Sondre har strikket (!) sovepose til Turbo, og jeg strikket pannebånd etter oppskrift fra Lise. Turbo trengte selvfølgelig genser i dette kalde været, så det ble tryllet frem, også nisse lue da, det hører med.







1 kommentar:

  1. En strikkende andreklassing, det er ikke verst! Jeg må få en venstrehendting til å lære Sofie å strikke, for jeg klarer det ikke, og hun vil så gjerne.

    SvarSlett